16, 97!

Igår var det endast 16 stycken besökare på min blogg, MEN ni uppdaterade min blogg 97 gånger! haha. det är helt sjukt.

Studiedag idag, vaknade vid tio och satte igång med, TADAM, städning! och nu har jag plockat och fixat så att mina vänner kan komma hit och besöka mig. Dock sitter jag fortfarande i pyjamas och deras buss gick för tre minuter sedan från stan, vilket betyder att dom snart är här! Men när jag är färdig med detta inlägget skall jag fixa mig. Det tar bara tio minuter så det är lätt..

Solen är inte lika stark nu idag. Dock är klockan bara tolv, så jag hoppas att solen tittar fram senare idag. 
ikväll är det kanske fest på Kype. woho!!

Nänä, nu skall jag gå! adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0