en liten lista!!

ALLMÄNT...
Namn:  Alexandra
Piercingar: öronen då
Tatueringar: Inte en enda!
Längd: 170 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: brunt minsann!
Är du kär i någon: nejsh
Önskar du att du bodde någon annanstans: väldigt ofta önskar jag att jag bor i Göteborg
Tänker du på självmord: självmord tänker väl alla på?
Tycker andra att du är attraktiv: Jag vet faktiskt inte
Vilket shampoo använder du: vilket som helst, bara det vårdar och ger LYSTER!
Vilken parfym använder du: många olika! 
Vad är du rädd för: ensamhet, stora människor, typ.
Gillar du att tvätta:  njet!
Gillar du Berg-och-Dalbana: det kan du ge dig på att jag gör!


SENASTE... 

Film du hyrde: sohlstorm
Film du köpte: amelie
Låten du lyssnade på: play it for the girls - danny ( rix f5!!!)
Låten du hade på hjärnan: du är min man - random chick!
Låten du laddade ner:  jag har aldrig laddat ner, duttih phlikka!
Personen du ringde: mamma hårdrockare
TV program du tittade på:  so YOU think YOU can DANCE? 
Personen du tänkte på: gbgfrida!

 

FAVORIT...
Mat: thaimat och tacos, potatisgratäng och prinskorvar! ååh.
Låt:  många.
Sak att göra: köpa fina saker, mata fåglar och fika
Sport: inte någon!
Dryck: vatten,mjölk och coca cola
Kläder: klänning eller kjol
Film: amelie
Bil: hihi va?


ANTAL... 

Gånger du varit kär: en, eller två.
Gånger ditt hjärta brustit: en
Hjärtan brustit på grund av dej: inte något!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1337
Ärr du har på kroppen: två som man ser tydligt efter operationer, annars vet jag inte!


SENASTE...

Bok du läste: jenny - jonas gardell (LÄS DEN, BTW!)
Personen du fick mail av: WEBSIDORNAS WEBMASTER. någon saknade mig.
Personen du fick brev av:  Kajsa!
Personen du fick sms av: Mamma hårdrockare
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igårkväll


ÖVRIGT... 

Vad har du gjort idag: vart i skolan, åkt tre tidigare bussar och vart på kommunfullmäktige
Var det kul: skulle jag inte påstå, nej.
Hur tidigt stiger du upp: 06:00, prick!
Gillar du att slåss: JA!!!
Vad ska du göra ikväll: äta, kika på tv, sova.. kanske plugga.
Är du seriös:  men ja?
Vad är du allergisk mot: nyklippt gräs, lip!
Var har du ont: huvudet, höfterna
Använder du hårspray: det händer, jaoman!
Kan du stå på händer: har aldrig kunnat, kommer aldrig kunna..
Favorit serie: DH!


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: båda
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: glad och glad
Var du glad igår: relativt
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: musik, tror jag..?
Stockholm är: en stad
Göteborg är: en annan stad, som är fin!
Kan du sjunga: skulle jag nog aldrig påstå
Mer värt än guld: vänner och donuts
Spaghetti eller makaroner:  båda, ffs! (coolt med ffs!)
Ett land jag helst vill besöka: frankrike and turkiet
Ska bli skoj: lördag
Ska inte bli skoj: -
Sparar till: way out west
Väntar på: diiiig
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: loka, vatten och svart té


Kommentarer
Postat av: Jessi

jaaa men visst är det jobbigt :S Alltså jag kommer aldrig någonsin kunna bestämma mig innan måndag :O

2008-04-17 @ 21:17:35
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0