Fredag

sitter hemma trots att jag börjar 8:30. Tar en senare buss eftersom jag som vanligt är jättetrött och inte har någon ork att sitta i en timme (eller mer!?) och ha datorkunskap.
Fattar inte grejen med att ha datorkunskap när man har valt att läsa media. Har man valt det kan man väl fan öppna ett worddokument eller något annat som man lär sig. åh!

Vakna med the voice går en timme till, skall försöka ta mig här ifrån och kolla lite på det. Och, som jag säkert tidigare har nämnt i min blogg HATAR jag Carolin Craaford (det är väl så hon heter?) hon går mig verkligen på nerverna och seriöst, spelar hon dum eller är människan så jävla korkad?

Nu skall jag sluta vara en sådan bitterfitta och sätta mig framför tv:n istället.
Från det ena till det andra.

image23


Kommentarer
Postat av: emelie

haha, hon heter josefine craaford! ^^ haha

2008-04-25 @ 18:58:37
URL: http://www.emelielarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0