händelserika tre timmar

Nu måste jag berätta! Det har hänt jättemycket på tre timmar.

17:00 - 18:00, jag,mamma och pappa tränar, efter det provkör vi en bil, uppskattat eftersom jag gillar att åka bil
vid 19:00 handlar vi inne på Kvantum, där jag träffar Rebecca, min kompis från min förra klass! Vi stod och snackade om allt mellan himmel och jord i ungefär en halvtimme tills mamma kom och sa att dom har väntat i bilen jättelänge, trodde dom fortfarande handlade! haha.
Det var sjukt trevligt och jag har saknat henne hur mycket som helst. åh!


Dessutom fick jag elletidningen  som gav mig en stor t-shirt som seriöst är  sjukt snygg! lägger in bilder nu.
När vi hade provkört bilen, fick vi fylla i ett formulär som gjorde att jag fick en film! "Tillsammans är man mindre ensam". åh! jag har velat se och ha den hur länge som helst. jag är LYCKLIG.
Nu skall jag se på roande tv med min familj! vi har precis ätit god mat. puss

image9
image10






Kommentarer
Postat av: emelie

provkörde ni de bilarna vid elgiganten? :)

2008-04-18 @ 21:50:55
URL: http://www.emelielarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0