Helg # 1337

Nu har jag verkligen bestämt mig. Än så länge är det endast Stina som vet, och inom sinom tid kommer även min mamma veta vad jag har bestämt mig för. Jag hoppas verkligen att Stina verkligen menar det hon sa och inte sade så för att vara en god vän. Men som alla andra som känner Stina vet vi att  detta en ovanligt ärlig människa, så detta bådar nog gott. 
Vet dock inte vilken reaktion min moder kommer få, men jag hoppas på en bra!

Helgen har dessutom vart helt okej då jag besökte Varberg första gången detta året. Från och med nu är det Varberg varje helg (med vissa undantag) och sedan när sommarlovet börjar är jag där nere hela sommaren. Dock har jag ju fått ett jobb så jag kommer nog hålla till i Borås mer än vanligt detta året!
Zahra träffade jag igår också. guld.

Tack Zahra. Jasmine, Torbjörn och min gulliga familj för en fin helg. tack.
image28

Kommentarer
Postat av: Amanda : )

Alex !
Ska du till Varberg nästa helg ? då skajag nog dit ! :D:DD:D
Fast om du inte är där nere så skiter jag i att åka med ocksåå, för ja vill inte vara ensam i den stora staden, puss på dig söta människa

2008-04-27 @ 22:32:22
URL: http://peltopera.blogg.se
Postat av: Zahra

Gulliga människa, man blir så glad .

2008-05-06 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0