idrott

skippade idrotten och åkte till Sandwallsplatsen med Rebecka där vi möttes upp av hennes vän Stina. För er som inte vet så är Sandwallsplatsen en plats.. man kan säga en mur man kan sitta på i olika höjder precis vid Viskan, brevid busstorget! jag skall fota det imorgon eller någon annan dag! ni lär gräma er över att ni inte bor i Borås!
Tjugo i tre gick min buss, som var varm så att jag nästan dog! jag satt och hyperventilerade, och funderade skarpt på att hoppa av flera gånger. ( VARFÖR HAR DU PÅ ELEMENTEN PÅ SOMMAREN!?)

Klockan fem börjar Body Pumpen som jag absolut inte längtar till! Men det var nästan tre veckor sedan jag tränade sist, så jag får lida mig igenom en timmes body pump. Då kan jag ju faktiskt svulla ikväll också, gutt!!!

Nä, nu skall jag lägga in lite bilder och sedan storstäda!

image6
image7
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0