insider

Min mamma sitter med i kommunfullmäktige, därför brukar jag ofta kolla på dom mötena. Man sitter liksom på en våning över dom och ser alltid ner på dom. och det har alltid funnits en tant som skrämt mig, Maj Steen!

I kvällens program av insider var hon med då hon säger att hon kan tala med döda och annat overkligt. Hon är hemsk!jag lovar er. och jag säger inte det bara för att jag tycker hon SER läskig ut, för hon ÄR verkligen läskig. Hur som helst sade hon något roligt i stil med "jag gör INGENTING gratis!!" när tv3 ringde och frågade om hon ville ställa upp på en intervju. hon är galen, med andra ord.

Dessutom fick man se en snutt av vad som kommer nästa vecka, då det kommer handla om en tjej som köpte en sjuk häst och är tvungen att avliva den, och jag, som verkligen inte tål sådant, kollade på det, och just som det var kommer ett filmklipp in där dom skjuter hästen och man ser hur den faller. alltså, den bilden kommer ju helt klart sitta i mitt hvud tills jag ligger i min kista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0