jag går på stranden

En kille i min klass, Niklas, har gjort en sjukt skön låt som sätter sig på hjärnan direkt. Jag har fått oturen (filåt!) och sjungt på den exakt hela dagen, en jobbig situation!

Nu har jag hängt upp tvätten ute, fixat i köket och gjort lite andra saker som kanske kan få min pappa att ge mig 129 kronor till en rosa body på gina tricot. Ni förstår, jag vill inte vara en modebloggare, men jag har nog trots allt gått och blivit lite småförälskad.

Har lovat Linnea och Clara att jag skall kolla på gamla andra avenynavsnitt med dom nu, och det skall jag hålla! Imorgon vankas det skola och ja, jag är faktiskt ganska motiverad. Jag saknar godingarna!

( nu kom pappa hem en snabbis och sa att han var nöjd med mitt hänga-upp-kläderna-arbete och kan tänka sig ge mig 129 kronor! woho!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0