jobb! hurrahurra

idag har jag avslutat skoldagen med att vara busig och skitit i matten. Kanske var ett dåligt initiativ av mig, men ibland behövs inte matten i mitt proppfyllda huvud ( lät som att mitt huvud var fyllt med proppar, dock är inte fallet så!)

Stina var god och agerade Alexandra Tolfsson i några få minuter då hon beställde klipptid till mig. Imorgon, 11:45 sätter jag mig i frisörstolen och låter Maria ha kontrollen över mitt stora, vågiga hårsvall! (rättare sagt det slitna äckluga hår...hårtussarna). Får se hur detta blir! Tror iofs att många av er, mina söta vänner och ovänner kommer bli sjukt förvånade. lip :(
Hujedamig,vad fint väder det är ute, samtidigt som det är riktigt ofint! tror det kommer bli åska. ojdå!

Dessutom har jag fått ytterligare ett jobb! Nämligen på djurparken. Jag vet, jag blev också glad när jag fick höra det av min syster!!! men jag skall inte hålla på med djuren, jag skall städa på bord, toaletterna osv. OJ VILKA HÖJDARJOBB KOMMUNEN GER OSS UNGDOMAR!!! do the happy dance.


Nu skall jag slå rot för denna gången men ÅTERKOMMER (som är det fulaste ordet i världen efter läderpung) senare ikväll. Går det något sevärt på teven idag och ikväll? Brukar vara rätt lamt på Måndagar.

Adjöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0