Kyppe eller kype?

Tror fan det stavas "kype", jävligt fult!

Vi tog trebussen in till stan och kikade runt. Sedan kom pappa och hämtade mig, körde till mc donalds osv och nu är jag hemma! Halv åtta skall jag möta Daniel i stan. Har alltså en timme på mig att duscha, sminka och göra mig i ordning! det löser vi. eller tja, det löser sig om jag slutar skriva NU! haha.
Pappa kör mig till stan så.. nja, nemas problemas!

Jahaja, jag har hittat den finaste kjolen i hela världen! men den kostar 349 kronor, och mina spartankar har satt igång! = jag skall inte köpa den. Kan lika gärna sy typ... 10 kjolar!

håhåjaja, på lördag spelar hästpojken och SORRY men jag skall inte se er. imorgon far jag till göteborg och kramas med en söt tjej som heter Jasmine!

kyss på dei hånneyiii!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0