Lisa Lydén

Åkte med bussen hem till Tosseryd tjugo i sex. Satt och väntade på att bussen skulla åka och vips så kom Lisa fram och satte sig vid mig! åh vad överraskad jag blev. och gud, vad jag har saknat den människan! jag har nog inte skrattat så högt och mycket på jättelänge.
hon är guld.

Fest i kyppe imorgon, jag lisa och linnea drar säkerligen dit, woho! nu skall jag kolla på "frusna män söker kärlek", snart. Dessutom var det guld att träffa Madde idag!
Nu skall jag ringa runt till mina vänner och bestämma tider osv till imorgon!

Mamma hade köpt bär och chokladglass, jag har svullat! Vet ni varför? jag har ätit hela TRE glassar idag! hjelp.
Här kommer lite bilder från veckan! ( kameramobil, därav kvalitén!)


rebecka

jag

anna, kulturvecka - pirat!

viskan

testade finaste skorna idag.

solade i några timmar utanför skolan, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0