nytt hår

Jag är korthårig. och jag menar det verkligen, nästan som en liten kille! Rebecka trodde inte att jag skulle göra det. men vipps, jag gjorde det! dock ser det jättefult ut ur en vinkel eller, alltså, okej jag skall klippa det kortare där bak för jag är inte nöjd. det sker imorgon klockan.. eh... halv tre!

Även hårfärg sotter i mitt huvud nu och skall ut tio över sex. woho! sista gången jag färgar det mörkt. Detta kommer bli min grundfärg ( om den nu blir bra dvs!) och sedan börjar jag slinga tills jag är ljushårig. Mitt mål är att det skall bli ljushårigt innan midsommarafton. Känns som en bra dag att efter fyra år  vara ljushårig på. eller? 

bild kommer förresten imorgon tror jag, när det är klippt och skuret! men här kommer en snögg cambild med färgen i!

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0