Skönhetsideal

sitter i en datorsal i skolan nu och skall nu försöka börja på våran slutuppgift i samhäll och mediekunskap.
jag skall skriva om ett av våra största problem, skönhetsidealen. Tror det kommer bli intressant att skriva om det eftersom det beror alla, gamla som unga. eller?
Vi får se hur det går. Jag kan inte koncentrera mig så bra när alla knapprar på tagnenterna, alla småpratar och allt är i rörelse. Kommer nog jobba med det hemma under helgen istället.


Värst vad mycket jag har bloggat idag. Vissa dagar blir det knappt någonting. Men det är faktiskt okej! Har man en blogg skall man även skriva i den också! Dock kanske jag inte skriver allt för intressanta saker, men det är upp till er att läsa det! Jag kan lova att bloggen kommer bli mer intressant sedan när jag ändrat designen ( som jag kommer be Jasmine göra!) och sådant. Kommer även lägga in mer bilder sedan när jag klippt och färgat håret, haha, för då behöver jag inte skämmas lika mycket.


Igår var jag, Linnea, Clara och Pappa och handlade. I det stora matvaruhuset ligger även Arken, en djuraffär. Hittade världens sötaste kaninungar! En av dom var helt galen och sprang runt som om den hade någon slags sjukdom. DAMP eller ADHD. tsss! jag längtar tills min kanin blir född, den som jag skall köpa i sommar! gladgubbe!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0