sol sol sol

Kom nyss in i skolan igen. Jag, Stina, Amanda och Gabriella invigde gräsmattorna utanför skolan som lades i morse, jag vill lova att det var mjukt. Men hur som helst var det galet soft och vi kommer säkerligen vistas där ute mer än i skolan om jag skulle få tippa på det.

Nu är det meningen att jag skall skriva slutuppgiften i samhäll/mediakunskap. Har ingen ork och tycker det är alldeles för mycket sommar för att sitta inne framför en dator och skriva en slutuppgift! Däremot skriver jag om ett ganska roligt ämne, så om jag skulle lägga enr lite tid på det skulle jag sannerligen bli färdig på i allafall två timmar. Jag får lova mig själv att jobba med det imorgon!! Kanske till och med böra lite med det idag.

Imorgon är det studiedag! Därför har jag bjudit hem mina vänner till mig i Tosseryd. Antagligen kommer vi fika, sola, hoppa studsmatta ( man blir aldrig för gammal för det!!) och vara allmänt coola som vi alltid är! ALLTID. Skulle tippa på att andra säger "coola gänget" när dom pratar om oss, tsss!

Efter skolan far jag till Sandwallsplatsen och fikar glass med fina människor. Dvs ; som vi alltid gör. Majgadd, jag har vart vid Sandwallsplatsen varje dag denna veckan samt förra.
Troligen trivs jag som handen i handsken där.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0