Ulla

"Någon dag kanske jag kör över dig här utanför".

sitter och lyssnar på allas våran kung, Håkan Hellström! När jag lyssnar på en speciell låt tänker jag på Ulla, Olivias mamma! För att, en natt drömde jag att jag satt utanför deras husvagn i Varberg tillsammans med ulla, olivia och några av deras vänner och sjöng den för dom, och ulla tyckte det lät jättebra. haha!
Nästa vecka bosätter jag och min familj oss i varberg varje helg, sedan hela sommaren! Jag LÄNGTAR.

Resten av familjen kollar på Körslaget, Laxå har redan vart med och efter det blir det inte intressant längre.
Hur som helst, snart skall jag se på "Helens små underverk". Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0