> varberg är staden i våra svenska hjärtan, typ.

Bloggar från mammas laptop, är sjukt sur och irriterad. Varför?
svar : mamma klagar på att vi bråkar för mycket, vad gör hon själv? ÄR VÄRLDENS TJURKÄRRING
dessutom hatar jag när mina syskon är med mig när jag är inne på bilddagboken eller något liknande.
"låt dina systrar vara med! Annars blir det ingen dator!" Tack, mamma och pappa för att ni är så förstående!

Dessutom, har jag fått masa gulliga kommentarer om mitt hår på bilddagboken. Det vill jag tacka för!
och till er som inte kommenterar ;
 jag är sur och irriterad på er. jag har kapat av hela mitt långa hår och ni säger inte ens vad ni tycker! bara bläddrar förbi bilderna. När ni fixar med håret kommenterar jag alltid. ERA SVIN!

Nåja, slut med tjurigheterna. Eran lata och egoistiska tankar skall inte få mig på dåligt humör.
Det är kallt i varberg. Mycket kallare än vad det är hemma i Borås. Känns jävligt omotiverat. Imorgon åker jag tillbaka, känns skönt. förutom att jag skall åka tåg själv, ogillas!

Hoppas ni har en roligare kväll än vad jag förmodligen kommer få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0