åh vilken underbar helg

I helgen skall jag till Varberg. Jag vill inte säga att jag inte vill åka dit, men jag vill å andra sidan inte säga att jag vill dit heller. Finns inte så mycket att göra där. Men det är väl sånnahär helger man behöver ibland. Komma ifrån Borås och skita i allt som man ändå inte orkar ta itu med.

Det finns några datum som jag verkligen längtar till. Och nu kommer ni tänka att oj, dendär tjejen är verkligen konstig.
Men förstår ni, jag längtar tills skolan börjar. Jag älskar min skola. Kanske mest för att det inte är en rutten gammal kommunal skola, utan en sjukt (JA!) snygg skola, underbara människor, underbara lärare, allt. Dessutom är vattnet världens godaste. hahahahah.
Dessutom kommer mina veckor se ut såhär : foto tre dagar i veckan hela dagarna, en dag ledigt och en dag med vanliga lektioner.

Och ett litet svar på en fråga kommer här :
Jag vet, jag klagar ofta över att min blogg är tråkig.
Den skulle vara roligare om jag la ner tid och tog fina fotografin. Men jag har ingen lust till det längre, jag har inget redigeringsprogram osvosv. Lovar att jag skall göra hela den grejen bättre. puss.


Kommentarer
Postat av: Martina

Var du tvungen att välja just dennahelgen då det är den enda jag är uppbokad på. Annars kunde vi ha umgåtts ju.

2008-08-16 @ 00:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0