alla i göteborg heter Glenn


och alla i göteborg gör alltid massa grejor med händerna när en kamera dyker upp. Har ni tänkt på det?
Eller okej. Min väns vänner gör alltid så. Och det är så grymt fult. varför gör ni så? vill ni verka coola? vill ni få folk att känna sig mindre värda? vad är det ni vill? vad vill ni åt?

okej jag överdrev. Men det är lätt att göra det såhär på morgonkvisten. oj. Kolla min E.Thand. och mitt stökiga rum. och mina ögon som alltid, på något vänster, ser helt störda ut. och kolla vilka breda axlar det ser ut att jag har. och varför ser det ut som om jag har världens mest vringade tröja? uaah.

Rebecka. Vi börjar nio idag! Då skall vi se på skräckfilm med Vesa. Hoppas att du inte sover när jag skriver detta, utan sitter redo framför datorn att läsa min senaste uppdatering i bloggen.


Lisa var och hälsade på mig i skolan häromdagen. Jag har inte kommit ihåg att skriva det. Så jag gjorde det nyss.
På bilden står Lisa och linnea vid mitt skåp i skolan. Ja, ni ser ju själva vad det står på bilden

Kommentarer
Postat av: robbb

Jag läste det nu, HÄHÄ. beeejbigiiirl

2008-08-29 @ 21:31:50
Postat av: ellen

filmen var hemsk. jag gick.

2008-08-31 @ 18:29:23
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0