boråsboråsborås

Älskade läsare. Nu är jag hemma igen, och ingen är mer trött på offentliga toaletter än vad jag är.

Jag skall berätta om en hemsk sak som hände mig när jag satt i bilen påväg hem från Varberg.
Daniel ringer och frågar om jag har köpt biljett till Way out west än, och såklart svarar jag att nej, jag skall göra det ikväll.
Och då berättar han att dom är SLUT! och jag skrattade och tänkte att njae, det löser sig.

Sedan ringde jag igen och bad han ringa till way out west och kolla om man kan köpa begagnade osvosv. (tack för hjälpen). MEN! Då berättar han att han ringde till SJ och då hade dom. Så dirr ringde jag till SJ och bokade biljetter. TACK! Annars hade jag inte fått uppleva två av mina antagligen bästa dagar i mitt liiiiiiv.

Imorgon skall Daniel klippa och färga håret, fast först skall han gå på stan med mig och shoppa.
Vi har nämligen klädångest. Vi vet inte vad vi skall ha på oss. OJ MAJ GADD!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0