drickadricka

Jag hr druckit hur mycket vatten som helst idag. Finns liksom inget stopp. Kranvattnet i skolan är ett lysande exempel på hur älskvärt vatten är. Så himla gott och känslan när vattnet rinner ner längst strupen är ju....fantastisk.
Dessutom har vi en soda stream (ja, det skall vara mellanrum) hemma, vilket inte bidrar till mindre vatten. SÅ HIMLA UPPSKATTAT. Detta gör dock att man måste gå på toa hela tiden. Och när man är i stan kostar det fem kronor om man inte snor toaletten från den som vart före. Störigt.

Något annat som stör mig är att en av få busslinjer som åker förbi min hållplats aldrig stannar. Det är bestämt från bussbolaget att den inte skall stanna där. Huh?! det var ungefär en halv sekund att hämta upp mig ju. åh.

Nu skall jag dricka upp mitt påsté. Påsté,ja. Våran såndär tetjosan är kvar i Varberg så jag kan inte dricka mitt älskade lösté. Älskar det så himla mycket och nu kan jag inte dricka det förräns på söndag.


Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0