elevrådsmöte

ellen påminnde mig om elevrådsmötet nyss. Himla snällt. Fast jag hade glömt av det, och trodde alltså att jag skulle kunna ta bussen som går fem över åtta, istället för att vara i SKOLAN då. Men, Stina verkar ha förberett med bullar, så det blir ju kalas.

jag har suiitit och loggat in på blogg.se hela dagen, för att skriva ett inlägg. Så, jag antar att jag inte har något viktigt att skriva.
Men nu skall jag iaf börja kolla på första säsongen av DH! Som jag gjort tusen gånger tidigare. Men jag har inget bättre för mig, dessutom känns det som om jag behöver höra susans röst lite. hhuuuuh.


puss. och just det ellen, du, jag behöver din hjälp! berätta för mig hur fanken man får en hel bakgrund på bloggen?
jag kommer älska dig forever om du berättar för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0