en lista som är intressant med frågor och en snygg bild på mig


1. fattar inte varför det ser ut som om jag har SVART utväxt? jag har inte ens någon utväxt över huvudtaget. (ledsen!)
2. Är i tid idag igen. Sjukt engagerat gjort av mig. älskar mig!
3. Idag har jag på mig min randiga tjosan från monki, vilket gör att jag ser ut som en bad bad bad brottsling
4. Amanda for till Grekland igår. Hon skickade även ett sms (lön till dig, Johan!) och frågade efter min adress. vad väntar?
5. Älskar mitt schema. Skulle knappt kunna få något bättre. Idag har jag till exempel två lektioner, foto och historia.
6. Fick ett sms av Jasmine igårkväll där hon skrev att hon kan komma hit på Fredag och fika med mig. Frida också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0