*farligt med stjärnor*

Det finns farliga grejor hemma hos mig. Några exempel på vad jag menar med det är daimtårta,oreos,godis..allt.
Och det är faktiskt ganska jobbigt, för varje gång jag kikar in i kylen sitter dendär jäkla daimtårtan där och flinar åt mig.

Gustav var det längesedan jag skrev om. Han har växt förfärligt mycket sedan han sist blev nämnd. Men han är fortfarande gulligast på hela jordklotet. Ibland får han fnatt och hoppar som en galning i hela buren. Och idag skall jag nog låta han springa fritt på trädgården, snällt av mig tänker ni nu! (det tänker jag också)

NU : kolla på tv och säga hej till daimtårtan, hälsa i allafall.. lite.


Kommentarer
Postat av: Diddi

haha man kan ju inte låta bli såna godsaker

2008-08-16 @ 10:50:41
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0