förlåt



förlåt mig, mina läsare! Jag är en sådan dålig bloggare. Jag skriver aldrig något intressant, jag lägger aldrig upp intressanta bilder, osvosvosv. Jag har i några dagar användt mig at camen i min älskade mac. mest bara för att man måste göra det om man har en mac.
Mitt rum är skitet och imorgon skall jag storstäda. Jag skall även imorgon, börja med mitt nya bloggliv. (fantastiskt). Jag skall nämligen skriva minst tre inlägg om dagen som har något gott med sig. (= inte "idag har jag..").
säger vi att målet är 100 läsare VARJE dag om tre veckor? ja.
synd att min blogg verkligen har gått åt fel håll. Förr i tiden hade jag 150 läsare per dag. åhååhåuu.



Kommentarer
Postat av: lea

ofta man skriver tre blogginlägg om dan ÄRU DUM? :D

2008-08-27 @ 12:19:07
URL: http://kidsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0