Hej

Detta blir sista inlägget från mig innan way out west. Kommer nämligen inte vara lika bloggtrogen som Ebba Von Sydow och ta med mig en laptop och blogga dirr från festivalen. *hatar ebba ska du ha stryk elle*

Jag är så himla spänd och jag villvillvill sova men jag kankankan inte. Jag skall gå upp klockan 06:00. Varför så tidigt?JO,för jag har förbannat mycket att göra. Jag skall förtydliga det hela : packa min väska,sminka mig,fixa håret,leta upp alla saker jag ska ha på mig, leta upp mitt fritidskort, gå ut i garaget och hämta mitt reserveringsnummer som jag skrev upp på en ölback. OSV.  HOPPAS ATT JAG INTE GLÖMMER NÅGOT. kyss.

Nu skall jag faktiskt sova. Först skall jag dricka vatten. För att, det är verkligen så himla gott. MUMS HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0