hej-jag-skall-göra-gråa-dagar-bättre

Vad har jag gjort idag? Ingenting.

Så att istället för att sitta och gnälla över det skall jag göra massa saker som gör gråa dagar bättre (som denna). Jag skall nu börja städa mitt rum, rensa garderoben,lägga kläder jag inte vill ha i påsar och ge till second hand). Sedan, när jag är klar med det skall jag koka té, (dock kokar jag aldrig tét utan värmer en kopp med vatten i mickron). Efter det skall jag sätta mig i min säng och kolla på massvis med avsnitt av D.H.

Världens bästa räddning på en kall,grå och tråkig kväll. ( detta är ingen modeblogg)


Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken fin modéblogg du gör, Alexandra! Det är du och Ebba :)

2008-08-14 @ 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0