hej

jag har inte skrivit någonting på en vecka. Men jag har inget vettigt att skriva, inga bilder att lägga in så, ja, då blir det lika kul att läsa det som att läsa ingenting. Hur som helst har jag sedan det senaste inlägget bara vart i varberg i princip.

Jag har

Haft filmkväll med Olivia,Zahra och Joakim
Shoppat
Vart i Göteborg och träffat Jasmine. (älskar henne)
Vart i Göteborg med Daniel. (älskar honom)
Vart på kalas i stugan
Vart med Amanda. (älskar henne)

Nu ska jag SURFA runt på internet, haha, jag har så tråkigt. På ons...imorgon åker vi hem till Borås och då skall jag ge er bilder. Och på Fredag åker jag till Göteborg för att se broder daniel osv. ( WAY OUT WEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) pussi


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra dag :) Hoppas du lägger in fler inlägg älskar att läsa din blogg !

2008-08-05 @ 23:55:43
URL: http://oddneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0