imac, i love you

Jag älskar min mac. Jag älskar allt som har med den att göra. Nu är den äntligen tillbaka, och det betyder att mit liv äntligen kan börja, TACK!

Fattar inte varför alla tjatar om att det är så hemskt att börja skolan igen.
Jag går på världens bästa skola, har en klass som egentligen inte är speciellt underbar i allmänhet men, men ojoj vilka underbara personer det finns i den, skolan är snygg, lärarna är unga och underbara, lektionerna är så mycket roligare eftersom vi mestadels sitter vid datorer och gör saker istället för att sitta vid tråkiga bänkar och lyssna, osvosv.
Dessutom kommer jag ha jättemycket foto nu, åh, helt underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0