jag är så dum

Idag har jag

Vart i skolan. Som jag faktiskt tyckte var mycket rolig.
Lisa hälsade på i skolan, det var mycket givande.
Jag har ringt Zahra och fick reda på att hon fyllde år igår. Bestämde oss för att ta en fika på Viskan, bjöd henne.
Inte shoppat
Kom på när jag satt på Espresso house (andra fikan) att jag har fotoläxa till imorgon. Fem till tio bilder. (eh)

Nu sitter jag här i mitt fortfarande ostädade rum. Fryser om fötterna. Som är blöta efter en dag på stan med nätta tygskor.
Jag är trött som en björn och tänker gå och sova nu. I någon timme. själv. Något annat val har jag inte. (gud vad det är tråkigt att sova själv).

Läste dessuom tidiningen innan, och såg att det går SÅ HIMLAMÅNGA BRA PROGRAM IDAG! majgad.
Jag MÅSTE se Project runway (två avsnitt=två timmar) sedan Sex and the city (två avsnitt= en och en halv timme typ?)
och sedan.... FINAL DESTINATION GÅR TYP KVART ÖVER TOLV! MÅSTE SE DEN! Men det är hur sent som helst.
Men har jag tur lyckas jag se den utan att bli påkommen.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0