old people

Alltså jag älskar min farmor. Men hon kan komma med sniskiga kommentarer som får en att bilda små pölar i ögonen.
Nyss till exempel, sade hon "nejmen oj vad vit du är i håret! Kan du inte ha den färgen du hade på dina systrars skolavslutning?". Alltså, för det första var jag gulhårig, och för det andra har båda sidor av min släkt alltid kommenterat mitt hår. Allt ifrån att jag ser ut som en satanist, till att jag ser förfärlig ut. Dom har aldrig gillat mig som mörkhårig, och har alltid tjatat på att dom vill se mig i min naturliga hårfärg, som är sjukt ljus. Och vad får jag för reaktion?
ÖH. TACK.


( slutsats = jag ser INTE fram emot dopet på söndag.)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad behöver du ? Svara på 1 fråga och motivera varför du ska vinna tävlingen. Vad vinner man då? Precis vad du vill vinna . Vill du vinna en kamera ska du motivera varför du behöver en kamera.



Kolla på www.giveme.se

2008-08-15 @ 14:33:14
Postat av: Johan

Alltså, jag vet inte, men jag tycker att du ser BRA ut i mörkt hår. Definitivt. Särskilt om du skaffar dig fransklugg. :)

2008-08-15 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0