regn och musik

sitter i sängen med laptopen. Har funderat över samma sak i trettio minuter nu, "skall jag sova eller inte?". Borde göra det. Dessutom regnar det alltid och regn mot rutorna plus fin musik i bakgrunden är svårslaget. Måste hur som helst sova. Varesig det är med regn och musik eller inte.

Jag kan knappt somna längre. Varenda gång jag andas in pirrar det i magen och jag är så himla spänd över fredag och lördag. Hur kommer dom vara? Kommer något band ställa in? hur kommer vädret vara? vilka kommer jag träffa? har du fått en annan bild av mig som inte är sann? herregud. Jag vet ingenting. Jag vet ingenting mer än att jag vill kramas med Jasmine NU och se Broder daniel med tårfyllda ögon tillsammans med daniel,jasmine och tusen andra människor som upplever precis samma känsla som jag.

Jag lever.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=783 - Det funkar!

2008-08-07 @ 01:43:13
URL: http://samdra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0