skolan

första dagen i skolan idag. Konstigt nog tyckte jag till och med att lektionerna var roliga.
På svenskan skulle vi skriva ett brev då vi berättade hur vi ville ha detta läsåret. Och på engelskan skulle vi skriva något om våran sommar eller något såntdär. Jag skrev bara om Broder Daniel och om hur underbart det var.
Vi fick dessutom våran första läxa, som går ut på att vi skall göra ett bildkollage om vår sommar.

Under vecka 46-47 skall vi på APU. Så jag skall sätta mig och kika på internet efter ställen där jag kan praktisera.
Mitt mål detta året är att alltid vara först ute. Och än sålänge har jag nog det ganska bra på den fronten.

Nu skall jag städa mitt rum. städa. Jag skall göra om lite, och dessutom skall det vara så rent att jag kan SKURA golvet.
Jag har blåa tapeter som jag hatar mest i hela världen. Så jag måste ha det fint i 14 dagar för att få göra om totalt.
(kommer jag lyckas? ja!)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0