socker på golvet

jag råkade hälla socker på golvet av misstag. och nu har jag socker under hela fötterna. Så himla obehagligt!

Efter att jag kom hem och skrev det senaste blogginlägget har jag sovit. Och jag vill lova att jag fortfarande är trött.
Hemskt trött. Men jag vaknade av en himla hunger. Och det slutade med socker på golvet.
Visst är det sånthär ni vill läsa om? Min sömn, när jag klagar på att sova ensam och när jag talar om socker på golvet?

Vet ju inte vad folk vill läsa egentligen. Och så tänker man, "vad läser jag själv?", och ja, vadfan läser jag?
Jag kan ju inte köra igång med kraraktären copy cat. åeeeaaauuueahh. (helt enkelt : bloggen blir som den blir, men aldrig likadan som blondinbellas).

Måste nämna någonting jag har tänkt att nämna i flera dagars tid nu! Min klocka, som sitter runt handleden, är så jobbig när jag lutar mig mot handen på tex lektionerna. För då hör jag tickningarna (haha, så kan det väl ändå inte heta?).
Och nu när jag skulle sova hörde jag den jäkeln hela tiden. så jag slängde den på marken.
( allt jag har är oömtåligt. Min mobil går aldrig sönder, mina kläder är alltid hela,min klocka håller osv osv, dock håller aldrig mina skor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0