the hot chick

Ni vet dendär filmen när en flicka får tag på ett par öronhängen och sedan får en man tag på ett av dom, som gör att dom byter liv och kropp med varandra? Den går på femman nu. Och det är ju sånnahär kvällar man älskar att man har två vardagsrum. Mamma sitter och kollar på inredningsprogram medans jag kollar på film.

Jag totalälskar btw tjejfilmer, såsom mean girls, när alla brudar är grymt korkade och bitchiga. Dessutom tycker jag inte att det brukar gå så bra filmer längre, men nu, huhu! Dessutom börjar sex and the city snart, puss!

Kommentarer
Postat av: frida

gud vad bra att du påminner mig om att klockan blivit elva & sex & staden börjat! pusipusi

2008-08-14 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0