Way out west

Några obs
- jag tog nästan inga foton.
- Jag träffade My. Så himla fin och fina kramar.
- Det var omöjligt att ta kort på broder daniel, väskan låg i en annan väska och jag tänkte inte ens på någon kamera
- Jag har sett Kitty Jutbring
- Jag är lyckligast i Sverige
- Jag har mött mitt livs kärlek. Spenderade en timme med honom. Okej, vi sa ingenting till varandra. Men han stod bakom mig och jag vet att han blev kär i mig också. Sedan gick jag och letade efter mina vänner som var borta, och jag såg han aldrig mer. Killen, i love you.

Dag 1 @ Way out west


Första dagen träffade jag Ofelia. Hon pratade jätteskånska. Men det gjorde ingenting, för snäll vart hon.

Träffade Kemikaliska Rebecka

Såg en liten snutt av Sigur Rós. De andra ville inte.

EmmaBloe. Finaste Emma!

Andra dagen @ way out west

Det var lerigt och fint.

Ceasars, galet tråkiga. Dåliga också.

Rödvinskillen Jp, och fina bloe

Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0