71

Min farfar har levt i 71 år. 71 ÅR! Det är hur länge som helst. Och han är världens bästa farfar.
Han hämtar mig och mina syskon när som helst, hjälper oss med kaninerna när vi är på semester, lagar mat och bakelser till oss. Hujedamig. Dessutom är han världens hurtigaste och älskar att cykla. Han kommer leva i mins hundra år till. Det vill jag lova. Här är bilder från hans födelsedag förra veckan.
Bilden längst ner föreställer min och min mammas klocka. Jag fick den av henne för några månader sedan.
Men jag använder den nästan aldrig eftersom jag är rädd att den skall försvinna. Men nu ville hon att jag skall börja använda den, men uh, ångest. Tänk om man tappar den? Hon har liksom fått den av sin pappa.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0