Amandas födelsedag

Lördagen den 16 Juli befann jag mig i Amandas stuga med både släkt och vänner för att fira hennes födelsedag.
Det var himla massa tårta och nu i efterhand har hon fått en ny kamera, nämligen en Nikon d40. Välkommen till familjen, Amanda. Dock lämnar jag just den familjen som Amanda nyss blivit välkomnad till och hoppas innerligt att jag blir varmt välkomnad in i Nikon d80-familjen. Hurrahurra!!


Sånthär är nästan förbjudet gulligt. Amanda och Emil.

Rebecka (som hade åkt tåg från Borås!) och födelsedagsbarnet

Rebecka bad mig posera. eh!

Stina och Rebecka tog bussen till staden och åt kinamat. Därefter åkte de hem, hejdo!

Jag har träffat hunden i mitt liv. Han heter Gottfrid och känns precis som ett får. Mysig är han också, iaf mot mig. Amanda biter han. En sådan skulle man ha. En Gottfrid.


Vi spelade kort

Amanda, tårta och en Emil!

En sådan himla fin stuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0