B som i Borås

Jag är hemma i Borås i skrivande stund. Imorgon skall jag som sagt till stugan där det vankas kalejs. Men då dyker ett problem upp, nämligen att min laddare till kameran inte ALLS är här hemma? vart äääär den? herregud. JAG HATAR DETTA.

Dessutom tror jag att jag har beslutat mig nu. Jag skall behålla lönen och inte köpa en Nikon d80, utan istället köpa en blixt och önska mig ett objektiv i födelsedagspresent i September. Så väntar jag tills kanske, nästa år och köper en ny kamera då i så fall. Eftersom alla kameror kommer vara så himla mycket billigare då. haha! där ser man, klokt av mig.
Nu kan jag betala tillbaka alla skulder, och köpa saker. hihi. puss.

Hur som helst. jag är trött, pratar med Niklas på msn och saknar människor.
Jag kommer avlida om jag inte får träffa fyra viktiga personer inom den närmsta tiden. åh.

Kommentarer
Postat av: Amanda : )

Är jag en av 4?? (A)

2008-07-27 @ 20:02:01
URL: http://peltopera.blogg.se/
Postat av: Anonym

nikon d80 kostar ju bara 6999:- på expert nu, för 500 får man batterigrepp med?

2008-08-05 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0