ett fint liv

Vissa delar med mitt liv älskar jag så himla mycket.
Jasmine har precis gjort mitt liv så himla mycket bättre. Och att bara sitta i den lilla stugan, på den nybäddade sängen med en laptop och prata med Alice är hur fint som helst, jag har cocacola precis brevid mig och jag skall snart fixa mig inför en grillkväll med fina människor.. Dock vuxna och några barn, men jag trivs. Älskar mina tvillingsysslingar.
Jag skulle verkligen kunna leva såhär flera veckor. När jag öppnar dörren ser jag stora fina fina fina klippor och berg och ett hav. åh.

Imorgon vill jag second handshoppa. Ellen har tipsat mig om några affärer. Hoppas att vädret blir dåligt så de andra inte bestämmer sig för att ligga och glassa vid stranden.


Detta fina har Jasmine skrivit i sin blogg. Jag har läst det så himla många gånger och jag blir lika glad för varje gång. åh.


alexandra

Saknar en viss tjej så jävla mycket.
Denna tjej bor i Borås och har kort blondt hår.
Denna tjej uttalar DONUT helt sjukt.
Denna tjej gillar jag att krama.
Denna tjej behöver jag ibland.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0