fina Torsdag?

Jag har så mycket sommarlov inom mig att jag knappt vet vilken dag det är. Trots det fina vädret har jag mest suttit inne eftersom jag inte längre är en soldyrkare. Visst, jag älskar sommar, sol och värme. Men inte att ligga och sola. Det är faktiskt det tråkigaste jag vet.

Kom alldeles nyss hem från stan med mamma och pappa. Har köpt underkläder, och i vanliga fall brukar jag inte gilla att köpa sådant, men nu när det är rea kan man ändå slänga ner några par i påsen. puss!!

Jag, mor och far cyklade till Kärleksparken tidigare idag och fikade. Rättare sagt, JAG fikade, de andra två krumilurerna åt lunch. Jag åt bärpaj med grädde, och drack cola. sådant är ju så himla fint. puss. (igen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0