frida

jag har fått två kommentarer från Frida. Tackar ödmjukast!

Idag har jag jobbat, lika segt som vanligt. Imorgon är det näst sista dagen, sedan åker jag ner till varberg och bor där tills sommaren är schlut.
Mina värden har gått ner, detta firar pappa med att köpa kinamat och hyra film. pusspusspuss. jag skall ligga i min säng och kolla på film hela natten. Bara för att jag är så himla duktigt.

Jag lovar att bloggen skall bli bättre. Men jag lever inget intressant liv nu när jag jobbar, och när jag kommer hem är jag alldeles för trött för att engagera mig. Men den skall bli bättre. och inte lika intern.
Jag kanske borde fixa en blogg som jag inte berättar om. En helt FRÄMMANDE blogg. mhm.
det tål att tänkas på. Nu skall jag lägga mig i soffan, för mina ben GÖR SÅ ONT.

Kommentarer
Postat av: Frida

INEGN ORSAK. Imorgon åker jag till Varberg. Hem igen på tisdag = hinner vi ses?!?!?? JAG VILL SE INSIDAN PÅ HUSVAGNEN!!!!!!

2008-07-04 @ 19:28:33
Postat av: Martina

Men vad bra för då måste vi verkligen ses denna gången om du nu är här så länge.

2008-07-04 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0