hemnet.se

Jag älskar inredning. Jag älskar att se alldeles speciella lägenheter. Jag älskar jättestora hus med fina knutar eller stora jättemoderna villor. Jag brukar alltid kolla hemnet.se, för att kolla på fina lägenheter. Jag vill så gärna flytta, men jag har varken några pengar eller någonting för det. Men när jag har tagit studenten, tar jag och Gustav vårt pick och pack och flyttar till Göteborg. Där man mår som bäst.
Se bara på dessa förträffliga lägenheterna jag hittade alldeles nyss!





Kommentarer
Postat av: ellen

din härmaaaaaaaapaa! jag satt och kollade på alla dessa lägenheter för några dagar sedan, drömmer om en liten lya (helst i paris men annars i götet) stort och ljust, megafönster och en fin balkong med krumelurer till stänger, typ. jag och en vän ska nog flytta, om två år. :D

2008-07-03 @ 15:16:19
URL: http://ellfi.blogg.se/
Postat av: Frida

WOHO. man ser vart man ska trycka för att kommentera igen! ser dock inte vad man skriver, men skitsamma. point is; LÄGENHETEN LÄNGST NER, DÖR. lite rosetter & lister i taket + mina möbler & mina grejer = GUUUUUUUUUUD VAD FINT, nästan så man vill filma in

2008-07-03 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0