listor är så himla bra

HAR DU...

Folköl i kylen? Det har jag faktiskt inte tänkt på om jag har eller inte. Tror knappast detta.

Något husdjur? Jag har en kaninbebis som heter Gustav

Någon favoriträtt? Färskpotatis för tillfället!

Puder på dig? Inte

Några framtidsplaner? Jag är ledig två dagar framåt. Liseberg skall spenderas på ena, eventuellt.

En levande tro? Nej

Någon sjukdom? Skulle jag väl inte tro!

Gymkort? Oja. Fast det används för sällan, men det är väl så det skall se ut på sommaren?

Några kärleksproblem? Det kommer nog lite då och då

En homosexuell kompis? Jag har inte bara en, jag har fler. (nu spyr lina)

Någon favoritlåt? Jag har massvis.

Någon kompis som snarkar? Kanske

Någon vän som spelar i ett band? Faktiskt! Himla duktiga.

Några MVG? Nej. Men i tvåan skall jag ha så många att jag knappt kan räkna dom på fingrarna.

Någon som förstår dig? Oftast, kanske, ibland

Tuff kompis som kan försvara dig? Med handen på hjärtat, har jag alltid tyckt att Jasmine är tuff. I vissa situationer skulle jag verkligen vilja vara precis som Jasmine.

Något beroende? Icke

Fikat idag? småätit?

Nagellack? Ett yttersoseriöst, måste bort.


VEM..

Avskyr du? Ett väldigt starkt ord! Jag skulle hellre säga ; "inte så förtjust i"

Delar du mest minnen med? Zahra, AnnaLisaDaniel, Lovisa.

Stör du dig på? Jag stör mig lätt på folk. uppför er!

Gosar du med? Gustav, the one and only. Han luktar så gott.

Lagar mat? Oftast inte. Men idag kokade jag potatis för första gången i mitt liv.

Diskar? diskmaskinen.

Städar ditt rum? Det gör jag, OM jag gör det.


VILKEN..

Tidning läser du? Borås Tidning, Metro och GP.

Buss åker du oftast? 150 eller 40. Just nu är det 7 eller 9 som tar mig till mitt jobb.

Frisyr har du? Ljust. En blanding mellan vitt och ljusgult. asnice!

Dag fyller du år? 9 september, i all ära.

Årstid föredrar du? Gillar alla förutom de där intetmånaderna som är gråa.

Stad är du uppväxt i? Borås!


VAD..

Gör du nu? Skriver just DETTA och tänker lite. Skall snart kolla på morden i midsomer. Finns det ens kvar några att mörda nu?

Gör dig till en bra människa? pass

Gör dig till en dålig människa? pass

Vill du arbeta med? Jag vill bli känd över någonting jag gjort. Till exempel älskat med Hitler.

Är roligast just nu? Två dagars ledighet + min sista vecka!

Har du på dig nu? Jättefula kläder.

Har du för smink? Typ.. inget.

Äger du för skor? Många olika!

Läser du för bok? Hallonbäcken, mums.


ÖVRIGT..

Var det sista du åt? Färskpotatis och lax. Jag gillade inte laxen.

Har du en gitarr? Ja det har jag.

Vilket land vill du helst besöka? Frankrike (oväntat svar)

Tycker du om dataspelsvåld? pass

Mario eller Sonic? sonic

Har du bra hörsel? absolut. Men det är inte alltid jag använder den.

Tycker du om sånt här? mmm!

Har du några trummor? Nejnej, vad skulle jag ha de till?

Tittar du mycket på TV? Kommer i vissa vågor

Senast spelade dataspel? något på king.com!

Har du någon piercing? Öronoen. och det räknas VISST.

Har du någon tatuering? Nej

Är du rik? "Pappa betalar"

Har du bra betyg? Jag kämpar inte för att få några bra betyg.

Vad har du för mattebetyg? IG.

Vad är klockan när du gör detta? 20:52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0