riktigt busigt

Ja, riktigt busigt av mig att byta designen på bloggen! Dock finns det några saker jag måste ändra på, som till exempel att det är en jättesmal grön ram runt kortet i ena hörnet och att jag har vit rubriktext. Fast det kanske är bra? Så behöver man inte tänka så mycket på rubrikerna. När dom finns där, stör dom, men nu saknar jag don lite faktiskt.

Imorgon är jag ledig. Har världens lust att åka och bada och äta massvis med jordgubbar. Men det finns ju ingen som kan eller är hemma. Zahra är mitt sista hopp. På Fredag är det back to work igen, dock bara tills söndag då Rebecka och Niklas kommer och hälsar på. så RUSKIGT trevligt!

Nu skall jag ut i solen och lägga mig på våran ljusblåa filt och läsa en av världens (enligt mig) bästa böcker. 
Den är helt fantastisk. Jag skall gifta mig med den. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0