te té thé

Jag skall försöka göra en resumé utav denna målninga dagen.
Vid tvåtiden tog jag på mig min nya gröna klänning och åkte mot staden med familjen. Vårt uppdrag var att köpa en present till Clara som fyller år imorgon. Vi hittade en mobil, något nintendo ds-spel, kläder osv.
Det slutade sedan med att vi satt på en pizzeria och fetade oss ytterligare några grader.

Nu sitter jag och min ena syster Linnea och kollar på film, till det äter vi nötter och dricker vatten.
Det är vid sånnahär tillfällen man känner sig otroligt nyttig, inte sant?

Nu skall jag smyga ut till utestället och kolla om vi möjligen har några påsar te kvar.
Helst blåbärste. mhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0