> Créme Bonjour

Tacka vet jag Créme Bonjour! Kom hem från kusten med tom mage, gick ut på trädgården, kom in och satte mig vid datorn. Efter ett tag, när man läst klart vissa bloggar kommer man på att fan vad hungrig man är!
Så jag tog mitt pick och pack och förflyttade mig till köket. Fanns det någonting? Nej!
Letade i frysen, kylen samt alla skafferin. Och när man är så sjukt hungrig, kommer man oftast på olika idéer som man tror kommer smaka väldigt bra!, i alla fall jag. 

Denna gången kom jag på att knäckebröd med smör samt olika smaker av C.B kanske skulle smaka bra!
Vi har nämligen fyra olika små brukar med olika smaker kvar från någon högtid ( haha vafan? högtid!)
bland annat vitlök, grekisk vitlök ( som för övrigt smakade mycket bra!),vitlök och färskost!
smaka på det, tillsammans med smör och knäckebröd.
jag skall ta en av varje.

Jag hatar rester! Det ligger tungt på axlarna och bara retas.I kväll skriver jag klart den nedrans hemtentan och börjar med en annan som skall vara inne denna veckan! TJOHO!?
sedan skall jag även plugga till svenskaprovet, få det gjort och sedan göra datorkunskapsprov. Alla borde önska mig lycka till, jag är en otursfågel.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej!
Du hade th grejerva:)?
Läste det någonstans på någons blogg:)
Jag vill gärna se vad du har och så är jag intresserad:)
du kan adda mig på min msn eller kommentera tbx till min blogg. Snälla hör av dig:) tack!

2008-05-04 @ 19:58:11
URL: http://www.mikaelahamze.blogg.se
Postat av: alexandra

creme bonjour är supergott=D

2008-05-04 @ 20:53:46
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0