>vinnare!

Att jag är en förlorare när det gäller tur på spel och tävlingar är ett faktum. idag vände detta och jag fick reda på, när jag loggade in på bilddagboken, att jag är vinnare av två stycken biljetter till billie the vision and the dancers!!
Jag är lycklig. och lite salig! Den jag bjuder blir Lisa.

Idag har vart en produktiv dag. Började med att jag tog min lillasyster med mig till stan och fikade med Rebecka,Amanda,Nike och Gabriella. Efter några timmar på uteserveringen på Café viskan åkte vi bussen till Almenäs, drack kaffe, solade och sedan kom pappa och hämtade mig och klara för att köpa skor.
LYCKAD DAG! Bilder kommer senare, när jag kollat på "sanningens sida" eller vad det heter.

Sitter och lyssnar på Agyness Deyn. BRA!






Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Men precis! Man jagar upp sig så.. På frågan 12/0,3 skrev jag 4. Alltså hur smart är det? :P

Ja Linköping är bästa staden någonsin :) Dit borde du åka Alex!

2008-05-08 @ 21:13:46
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: cassandra

grattis :*

2008-05-08 @ 22:23:10
Postat av: Julia

men åh, jag är för fattig för borås

2008-05-09 @ 09:09:44
URL: http://prettyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0