Fem sanningar

1. Jag är grymt,grymt,grymt,grymt bortskämd
2. Om jag skall köpa en dricka (ett exempel) och det bara finns två kvar av den. Måste jag antingen köpa den andra också, eller inte köpa någon av dom, eller köpa en och ställa den andra brevid några andra drickor då den alltså inte behöver stå själv.
3. Jag har åsikter om allt och alla. Alltså. Det är nästan så mycket åsikter om allt så jag har börjat bråka med vänner.
4. Jag är världens tönt. Jag skulle kunna säga nej till vänner för att umgås med min kanin. Jag älskar djur. Tidigare, innan olyckan, kunde man säga att jag bodde i stallet. Det är det bästa som finns, djur och stall. 
5. Jag kan börjar lipa för det minsta lilla. Om jag får ett nej från en busschaufför (som i Lördags) börjar jag lipa. Jag får bita sönder min läpp för att inte stå och grina. Det är faktiskt jobbigt.
Jag kan börja lipa om en lärare säger emot mig om jag har kommit försent. (okej, inte alltid, det händer inte så ofta, vet att det låter som att jag gråter jämt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0