Markus Krunegård

Jag är så himla glad. Rockborgen har bokat Markus Krunegård den 8/10. Jasmine, Julia och Frida? Snälla gå med mig!

Jag stannar hemma från skolan idag. Jag vet att jag absolut inte borde göra det, men för tillfället orkar jag inte bry mig om vad som är rätt och inte. Antar att jag kommer skita i allt jag har bestämt att göra idag och bara sova. Så himla typiskt mig.
Jag har planerat att äta mat, kolla på film (som jag faktiskt aldrig gör, nästan), längta till 26/9 och träffa Jasmine. Dock har jag inte hört någonting från henne, men men. 


Ni får ha det så bra! puss.

Kommentarer
Postat av: jasmine

jag lyssnar inte på krunegård.

ska jag komma till borås idag eller?

ring mig då!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-12 @ 08:08:16
URL: http://rank.blogg.se/
Postat av: frida

how mycket does it costa? det HADE ju varit trevligt alltsååå

2008-09-16 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0