Tre saker som stör mig

1. Idag följde jag med min fader när han skulle hämta min lillasyster från sin kompis. När hon sätter sig i bilen har hon med sig en glassmaskin som hon har fått låna. Nyss, ropar hon "ÅH FY!!!!", och vi inser att det ligger bruna larver i hela glassmaskinen! Alltså, är inte det höjden på äcklighet? Jag blev så äcklad att jag slängde ut den på trädgården.

Hoppas skiten gick sönder.


2. Sing-a-long. Okej, det är underhållande till en viss nivå. Men jag fattar inte, när det är tävlingar osv kan dom såklart vilken låt det skall vara, SÅKLART.


3. Lägenhetspriser. Åh. Det är så himlahimlahimla dyrt. Nästan så dyrt att jag får ont i magen. Jag vill verkligen ha en egen lägenhet, och pengar, men jag vill inte jobba. Himla jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0